søndag 21. juni 2009

Lykken er....

Eg kjøpte såpebobler til ungane, nokke Benjamin hadde ønska seg ei stund. Og det var uten tvil toppen av lykke for desse to guttane! Dei strålte, hoppa og dansa ute på verandaen, og siden det blåste ganske sterk nordavind, fekk boblene virkelig fart på seg!


"Eg kan jo holde den sånn, så blir det bobler av seg sjøl!"


"Kan du blåse, mamma?"


Fekk skikkelig teken etter ei lita stund!


Men ein blir sliten av sånt, så då kan ein sovne i hvilke som helst stilling:)


Jonathan har lagt seg litt meir komfortabelt til:)

Ellers siden sist som eg ikkje har bilde av- Olav og eg har feira 5-års bryllupsdag 19. juni. Olav låg med influensa, så feiringen blei det vel så som så med. Men middagen på Mongolsk resturant skal vi ta igjen snart:)
Vi har vert på middagsbesøk hos Rannveig, feira tidlig st. hans i Arna, og eg er blitt sykemeldt 20 % fram til ferien. Den lille i magen tar nesten alle kreftene mine, så om onsdagen er eg heima og tar det med ro. Kjempedeilig!

3 kommentarer:

  1. Jeg skjønner at det ikke bare er Boas som kan sove i hvilken som helst stilling...

    Og tenk at såpebobler kan være til så stor glede!

    Herlige bilder, Torill, og gratulerer med overstått bryllupsdag! Det betyr at det snart er vår tur:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Det så gøy ut med de såpeboblene :-)

    Det er merkelig hvordan barna kan sove uten å våkne...hehe...Morsomt bilde av Benjamin!

    Jeg fant Michael på gulvet ved siden av sengen en kveld, skjønner ikke at han ikke våknet av fallet. Det var ikke mer en ca. 50cm ned til gulvet da. Skal si jeg fikk meg en stille latter da jeg så inn til han! :-)

    Det blir sikkert kos med en liten en til etterhvert! Og sikkert veldig lurt å senke tempoet litt når du kjenner kreftene går med til babyen.

    Har veldig lyst til å komme på besøk snart! Ønsker å kjøre bil da og den tør jeg ikke kjøre ut til dere enda. Den bråker som en folkevogn og det høres ut som det er noe løst på den. Så den må fikses først. Den skal inn til EU-godkjenning i slutten av mnd. så da får vi vite hva som er galt og når det er fikset, er jeg og Michael sprekkferdige til å komme på besøk!!

    SvarSlett
  3. Så koselig med kommentar av dåkke begge to!!

    Ja, kom gjerne på besøk, det hadde vert veldig kjekt!!

    SvarSlett